#MikołajNowak

Mikołaj Nowak jest prekursorem idei Community Managementu w Polsce.

Zawodowo związany z e-społecznościami od początku ich istnienia w naszym kraju.
Zaczynał od Grono.net - pierwszego polskiego serwisu społecznościowego. Następnie współtworzył i koordynował komunikację via projekty specjalne w Biurze Reklamy Onetu dla najbardziej wymagających klientów.
Jest autorem wielu koncepcji, rozwiązań i pomysłów usprawniających komunikację.
Pracował z największymi polskimi markami: Coca-Cola, Procter & Gamble, Unilever, Pepsi, Kompania Piwowarska S.A., Orange, TVN. 

Aktualnie związany z "Faktami" TVN, gdzie odpowiada za strategię komunikacji marki z wykorzystaniem internetu.
Współtworząc unikatowy pomost między newsroomem a mediami społecznościowymi.
Jest także konsultantem newsroomu w sprawach związanych z nowymi mediami i społecznościami.

Mikołaj Nowak pracuje także jako trener i doradca strategiczny.
Prowadzi warsztaty m.in. na Politechnice Wrocławskiej z wykorzystania nowych mediów w dziennikarstwie.
Pisze felietony m.in. dla portalu "Faktów" TVN oraz komentuje wydarzenia w branży interaktywnej na Brief.pl i WirtualneMedia.pl.


W 2006 roku współuczestniczył w tworzeniu pierwszej polskiej agencji Social Media - autorskiego pomysłu. W 2011 roku stworzył pierwszą polską agencję Social Media Celebrity Marketingu.