czwartek, 20 listopada 2014

#MikołajPromuje: Blogerze, pisz u mnie!

Dostaniesz moje Know-How i miejsce na tym blogu.

Krótko: #MikołajPromuje to akcja podnosząca kompetencje młodych (stażem) blogerów.


Nazywam się Mikołaj Nowak, jestem blogerem od 2001 roku.
Piszę felietony m.in. dla "Faktów" TVN oraz portali branżowych. Moje publikacje ukazywały się na Brief.pl, WirtualnychMediach, PRoto i wielu innych. Na co dzień pracuję w redakcji programu informacyjnego.


W blogosferze trudno się wybić. Od lat powtarzane są regularnie te same nazwiska.
Aby dać szansę nowym trzeba ich promować. Oto moja odpowiedź.


Zapraszam do kontaktu Was - blogerów, którzy chcą zwrócić uwagę na swój talent. 
Szukam prawdziwych talentów, które: 


- wyślą mi próbkę tekstu lub link do swojego bloga,
- przyjmą moją propozycję korekty po analizie ich tekstu,
- napiszą notkę na mój blog www.mikołajnowak.pl otrzymując tym samym mój zasięg (kilka tys. odsłon miesięcznie),
- przyjmą propozycję stworzenia tekstu dla dużego wydawcy (opcja).

Podobną prośbę kieruję do dużych blogerów. Prosiłbym, abyście:

- przyjęli moją propozycję dołączenia do akcji,
- stworzyli hashtag, którym będziecie oznaczali promowane treści, np. #RoguskiPromuje,
- zaoferowali małym blogerom swoje Know-How, 
- udostępnili im przestrzeń na swoim blogu,
- NIE CHCIELI ZA TO NIC W ZAMIAN.


Startujemy niebawem. Jeszcze w tym roku chciałbym umieścić kilka Waszych notek na moim blogu. Marzeniem są także notki gościnne na blogach osób wspierających akcję całym sercem. 

Poświęcam na to swój wolny czas. Mam go bardzo mało.
Dlatego nie gniewajcie się proszę, jeżeli będziecie musieli poczekać na odpowiedź mailową ode mnie. Jednak ta akcja nie jest dla mnie - jest dla Was.

Do współpracy zapraszam także portale, vortale i duże blogi tematyczne.
Zapraszam wydawców i doświadczonych redaktorów. Zapraszam wszystkich tych, którzy chcą wpłynąć na kulturę, a jakość w blogosferze nie jest im obojętna.


Zróbmy razem coś dobrego.


Zapraszam do kontaktu,

Mikołaj Nowak


fot. Darek Pala