środa, 9 kwietnia 2014

Powstanie Era Blogera cz. 2 i 3! [NIEBAWEM]

W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie moim pierwszym artykułem opublikowanym na łamach Brief.pl pt. "Era Blogera - co może zrobić bloger by pisać lepiej" postanowiłem stworzyć trylogię zawierającą w sobie porady dla sieciowych twórców. 

Po "Erze Blogera" otrzymałem mnóstwo pozytywnych wiadomości od firm, agencji zajmujących się współpracą z blogerami oraz samych blogerów. To motywuje do pisania. Dziękuję. 
Dostałem też zwrotki od niezadowolonych, którzy są meritum artykułu.

Część druga, pt. "Era Blogera - co powinien zrobić bloger, by traktowano go poważnie?" będzie zbiorem porad dla sieciowego twórcy, który wkroczył w przestrzeń publiczną. Dla wielu z nich będzie to sygnał "pull up, pull up". Obecność w strefie publicznej i treści niskich lotów mogą skończyć się wizerunkową katastrofą. Stworzony przeze mnie zbiór sugestii (popartych przykładami i opartych na konkretach) ma pomagać. Często blogerzy nie traktują poważnie innych, ale sami oczekują przyjaznego im gestu. 

Część trzecia zostanie zapoczątkowana słowem "triumf" bądź "schyłek" Ery Blogera. Oczywiście w zależności od reakcji samozwańczych reprezentantów blogosfery na poprzednie części. To oni kreują popyt i są często wzorem do naśladowania dla początkujących. 

Powyższe artykuły zobaczycie u dużych wydawców. Szczegóły wkrótce!


Mikołaj Nowak